svar på kommentarer

en fråga :D om tisdag:

hejhej sara , kan inte du lägga upp bilder på ditt smink och det värmeskydd du använder innan du ska platta håret?<3


svar; jo självklart, har ingen bild just nu bara. och jag vet att det är lite bilder just nu, ska försöka bättra mig hihi :) 



Postat av:

pluggar du mycket eftersom du har så bra betyg? du måste ju plugga för att få så bra

2010-03-02 @ 17:38:24



svar; ärligt talat, HELT seriöst nu, så pluggar jag inte särskilt mycket. jag är väldigt bra på att "skjuta upp" pluggandet heh.. men jag vet att det är rätt dåligt av mig så jag ska försöka ändra på det nu, så att jag kan höja mig iallafall i något. skulle tycka att det var skit tråkigt om jag fick exakt samma betyg som de jag fick nyss, eller att jag typ skulle sänka mig i något :o



Postat av:

hur många gånger i veckan har du och charlie sex?
lite som dagens fråga :P

2010-03-02 @ 17:36:56




svar; lite som dagens fråga ja... nä men seriöst den frågan svarar inte jag på. plus att det är ju inte samma varje vecka, vissa veckor har vi inte alls. det är ju inte så att vi bestämmer ba; jo men vi måste ha sex 3gånger i veckan nu, haha. nä men hoppas du/ni förstår varför jag väljer att hoppa den frågan :)













har börjat svara på lite kommentarer såhär i inlägg.. tycker det är helt stört att man typ ska svara där man kommenterar? då kanske den som frågat något aldrig ser svaret liksom :o haha kanske bara jag som tycker såhär? :)

iallafall, tycker ni jag ska fortsätta och svara på några saker/dag eller inte? :) svara nu!

 


Kommentarer
Postat av: e

ja fortsätt såhär:)

2010-03-03 @ 14:34:18
Postat av: e

varför går du hos sjukgymnast?:O är det fortfarande axeln?<3<3

2010-03-06 @ 17:08:17
URL: http://eemelielinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0