1 maj!

shit inte långt alls till sommaren nu!

valborg blev himla kul. började med att poliserna NÄSTAN tog mig och cazandra. elller nästan och nästan, dom hade egentligen ingen anledning så det gick bra. upp till skogen där vi mötte upp andreas, joel, wille, pallace, gabbe, jesper, jocke x2, jojje, filip, alle. vi gick till grillplatsen och sen kom alla andra. emma j, gustav, ted, jonte, eric, charlie o, john, robin, kevin, emma s, clara, elin, mikaela, ewelina, towe, joel ö, isak, daniel, hannes, asså shit så många så jag kanske missa några nu men aja.
runt 23 började det regna. vi drog till vindskyddet=tak. då kom även mårten. efter så gick vi därifrån, jag tappade bort alla som bor åt mitt håll och skulle med min buss. några drog upp på stan, inte jag. vi kom hem senare och gissa om våra föräldrar blev glada när vi kom hem typ rätt tidigt :D
hihi så jävla härligt när dom är glada på en asså!


idag ska jag till marie med mamma kanske. eller vi ska iallafall åka och köpa skor, så ska försöka få med henne dit också.



hoppas ni hade det bra igår och får en fin dag!

dock tog jag inga bilder haha glömde helt bort det :( förlåt!
men om nån annan har tagit så kommer dom såklart upp  här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0