and all I could do was cry

filmen va bra.


ikväll skulle vi ut med massa och jag skulle även sova hos cazandra, men jag mår illa som sjutton. så ska bara va hemma.
är också jävligt trött på alla falska, dryga, konstiga, dumma, jobbiga personer som råkar finnas i världen. usch jag är på så dåligt humör så jag vill faktiskt inte blogga nu. plus att jag hostar som att jag har rökt i 60år, inte alls roligt. observera att jag nu inte har rökt i 60år, aldrig någonsin faktiskt. så inte massa skit kommentarer om att jag röker nu bara för att jag skrev sådär.
nej nu ska min röda fanta få lite uppmärksamhet istället, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: olivia

det tar 1000000 år att ladda in bilderna, kanske imr om jag orkar ^^

2010-05-16 @ 00:58:53
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0