förlåt!!

uppdateringen har inte varit rolig under helgen, så idag ska det fixas till. ni kommer få inlägg om alla dagar så fort som möjligt.

IDAG
jag vaknade och drog direkt till min brors match. 3-3.
frös sönder så efter skyndade jag mig hem och satte mig med frukost under filt framför tvn. precis vad man ska göra på söndagar enligt mig.
nu var planerna att gå ut och spela fotboll, men line är ledsen så hon ringde nyss och frågade om hon fick komma över. svaret blev såklart självklart. man måste ställa upp för sina vänner när dom behöver en ju :)

så jag uppdaterar mera sen när hon gått.

inga planer för dagen mer än att jag ska spela fotboll och sen träna ikväll. och självklart kolla gossipgirl :)

nu hör jag att hon kom där nere, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0