FÖRRESTEN

så glömde jag säga att mamma bokade resa idag :D
29maj, typ 3veckor kvar :D


det började med att hela familjen åt lunch i söndags, och jag sa: "asså seriöst ska vi inte åka utomlands typ på lördag?? fatta va skönt!" sen prata jag på om hur skönt det skulle vara och så blev mamma och pappa också taggade. så pappa gick och hämtade sin kalender men såg att han hade massa jobb och möten i typ en och en halv månad frammåt som inte gick att flytta på.
jag taggade mamma på tjejresa men hon ba: "nej fan va tråkigt.." jag ba: "vaaaaaa?" sen har jag övertalat henne fast min bror ska med men ändå så jävla skönt att komma bort.
och så blir man brun och fin innan skolavslutningen perfekt ju :)




godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0