FREDAG & LÖRDAG

FREDAG
hannes och daniel kom hit. vi studsade och sedan drog vi och spelade fotboll. vid halv 10 kom regnet och då drog vi in till mig och spelade kort. vid halv 11 kom också gustav, jonte, ted och robert. så va jag med dom hela kvällen.


LÖRDAG
vaknade och solade lite. cyklade iväg till coop med min bror för att köpa toapapper. sen köpte vi oss också en varsinn glass och åt i solen.
halv1 tog jag bussen till stan, behrn arena närmare bestämt. kollade när ösk talang spelade, eftersom andreas spelar där, med joel och christopher.
sedan vandrade jag och joel upp mot stan i solskenet. satt på stan med glass medans vi väntade på hans skjuts hem. sen gick jag.
träffade mårten, (som fyllde år igår.) och wille. prata lite innan jag mötte upp line och emma. hann inte till så många butiker, men fick iallafall med mig 2 ringar hem. kärlek till båda men mest den ena. sedan gick vi och köpte godis innan vi tog bussen hem.

väl hemma blev det fort på med fotbollsskorna och ut och köra 3 timmar med daniel, hannes och hannes kompis. duktig som jag är så kommer jag inte ihåg namnet.. för härligt iallafall!
sedan kom joel, 3 timmar försent, eftersom vi redan hade spelat klart då.
vi 2 körde iallafall lite till och gustav kom en sväng också.
sedan cyklade vi upp till pizzerian och hämtade mat. hem till mig dit alla kom och så kollade vi inter-bayern. jag hejade på bayern faktiskt men lika bra att inter vann annars hade joel surat hela kvällen haha.


IDAG
line var ju här, och efter så mycket kärleksprat va jag bara tvungen att tänka på något annat. på med fotbollsskorna! körde ett tag, sedan hem och plugga. vilket jag inte hade någon koncentration till.

nu ska jag iallafall åka på löpträning, ska bli askul att träffa mitt underbara lag igen!

hörs ikväll



ca. ett år gammal.
sittandes på min älskade plan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som att du har bytt umgänge lite, att gå från de du alltid va med förut som bara festar, till de som du är med nu och spelar fotboll. Är det mevetet eller har det bara blivit så?

2010-05-24 @ 07:32:54
Postat av: Anonym

ofta dina kompisar bara festar, eller vilka pratar ni om?

2010-05-26 @ 22:17:08
Postat av: Anonym

Sov inte någon över hos dig i fredags natt??

2010-05-26 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0