GÅRDAGEN

han kom hit. vi drog oss iväg till coop. väntade på busssen i 30min eftersom dom gick som söndagar tydligen. skratt blev det vid hållplatsen. mycket. tyvärr skulle han till stockholm idag så han va tvungen att dra hyffsat tidigt. jag övervägde att följa med honom hem men bestämde mig för att inte. följde honom till bussen. träffade en hel del massa folk på vägen hem som jag pratade en hel del med, så det tog ca 25minuter innan jag kom hem..
väl här hemma skulle jag umgås med min familj framför en film, men det gick ju som vanligt för min del. sov i soffan i 2timmar innan jag förflyttade mig till min säng.

idag har jag solat lite, det var skönt om man satt där det är vindstilla vilket jag gjorde.
nu ska jag iväg och kolla min brors fotbollsmatch, sedan kolla damlagets match lite innan jag drar iväg till min löpträning. ska bli så jävla skönt att träna asså!


förresten spelas johnny cash förfullt och kommer säkerligen göras hela dagen. inga fel!




ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: lovisa

är det ted du träffar ? :)

2010-05-02 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0