godmorgon!

jag har faktiskt inga planer för dagen än. orkar inget. kan inte andas, förmodligen är det allt pollen.
träna kan jag inte heller göra. har väldigt stor lust att sova hela dom 2 närmsta veckorna och sedan vakna upp precis när vi ska åka. vore inga som helst fel.
nej som ni märker är jag himla trött på livet just nu. känns inte som att det finns nån anledning till det.
snart kommer jag bli glad igen och börja blogga lite positivt. tills dess får ni klara er med sånt här.

nu ska jag tillbringa dom närmsta timmarna under en filt med en bok, kanske lite oboy också? det lät ju faktiskt inte så jätte tokigt. försöka bli frisk.

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: miranda

har du också fått pollenallergi ;o?!



skit svårt att andas ute iallafall:(

2010-05-16 @ 20:31:05
URL: http://mirandapojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0