it's like a story of love

dagen har varit mycket kul!
okej skolan var bara jobbig efetrsom jag hade 2 prov och massa inlämningar och jag orkade inte jobba på någon lektion. istället gick jag på toa hela tiden, fast jag egentligen gick ut till andreas ståhl som jag inte kommer träffa på 2 veckor eftersom han åker och spelar landskamp när jag kommer hem. rätt grym den killen!

efter skolan drog jag till behrn och tränade. SÅ JÄVLA HÄRLIGT. sen hem och vid bussen mötte ted mig.
vi drog och kollade match.
sen hem och äta älskade tacos och sedan packa.

ungefär så dagen såg ut. träningen på behrn va ju höjdpunkten lugnt. hoppas på fler gånger.


nu ska jag iallfall sova för imorogn ska jag upp tidigt och åka :D
vi får se hur uppdateringen blir där nere...

ha det bra!



lite bilder från sist vi va utomlands, september

lutande tornet
liiiite gott
najs färg på kroppen
najs färg på kroppen
najs färg på kroppen
hahahahhaha kolla david :D

skabb bild men vafan ofta inte långt hår??? :o



det har regnat hela kvällen så vad passar bättre just nu? :D
vi ses

Kommentarer
Postat av: anonym

vart ska du åka? :)

2010-05-29 @ 13:53:19
Postat av: Anonym

är det du o ted igen elr ? :)

2010-05-29 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0