kakbakning

ja jag har bakat såna amerikanska fetto kakor som jag och cazandra ska sitta och mumsa på medans vi pluggar so snart. tror inte det kommer bli så mycket plugg faktiskt om jag känner oss rätt..
ikvll ska jag träna innebandy för första gången på 6 veckor typ. efter är det möte igen, får se vad som ska sägas idag, att ingen tränar längre haha? :) nä men jag har massa fotboll nu så jag får skylla på det.

seriepremiär f15-18 imorgon och det ska bli vinst. längtar som fan till matchen ja.

nu kom cazandra så ska gå upp 3 kilo nu så att jag har nåt att träna bort sen, hejdå! :)






förresten hade jag tänkt avslöja vem han är ikväll. eftersom det ändå inte är nån idé att ha det hemligt nu längre hah


Kommentarer
Postat av: ??????

Ska du leka kissies, att ha en hemlig pojkvän ?

2010-05-04 @ 17:09:10
Postat av: jag vill veta !

Varför skaffar du och line killar pricis efetr ni har gjort slut´med den andra?

2010-05-04 @ 17:16:31
Postat av: Anonym

men oooooooooj vad farligt med några kakor.. herregud

2010-05-04 @ 17:52:49
Postat av: LineNielsen

Postat av: jag vill veta !

Varför skaffar du och line killar pricis efetr ni har gjort slut´med den andra?



2010-05-04 @ 17:16:31



Ehh håll käften bara för att du inte kan få nån! Lägg dig i nån annans liv.



Åhhhhhh va irriterade kommentarer du får:O<3

2010-05-04 @ 19:44:06
URL: http://linenielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0