lördag 8/5

det känns fan som att det är höst.


min dag har spenderats i mellringehallen, vilket var mycket roligt.
när jag kom hem var jag supertrött, kollade film med min bror.
nu har jag vaknat och ätit och ska göra... ja vad?
försökte få hit ted men dom firar eric som fyller år idag, så det blev inget med det. känner mig oerhört ensam haha. orkar inte göra något åt det heller haha. så istället stannar jag hemma ikväll och taggar inför match imorgon. ska gå upp och cykla lite nu och sedan sofa i soffan framför någon film, skönt ska det bli. fruktsallad står även på listan för ikväll.

ni får ha en rolig kväll, bloggar nog mera sen :)


Kommentarer
Postat av: Stefannathalie

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-01-25 @ 07:56:06
URL: http://stefannathalie.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0