okej lyssna nu.

jag träffar ted. vi är kompisar typ. vi trivs med att vara med varandra så jag ser ingen anledning att inte vara det.
och nu tänker ni "men charlie då?"
ja jag víll ha charlie. jag vill ha honom så jävla mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till. att inte få träffa honom och knappt prata med honom längre, det är helt galet jobbigt. speciellt när det tog slut så fort. ena dagen hade jag honom vid min sida som vanligt och nästa dag inte. jag skulle göra precis vad som helst för att få honom tillbaka, men det finns inget jag kan göra.
 
anledningen till att jaghar valt att hålla det hemligt att jag träffade ted, som tydligen vissa störde sig på.., var att jag trodde det bara skulle göra situationen mellan mig och charlie sämre. jag ville inte att han skulle få reda på det, ifall det kanske skulle bli vi igen.. (så jag tycker inte att man ska kommentera saker om nåt man inte vet nånting om.)
iallafall berättade jag det nu för det kommer inte bli jag och charlie igen, sen träffar han sitt ex 24/7 ändå så varför skulle inte jag få?



jag ser inga  anledningar till att ni ska kommentera såna negativa saker som ni gjort idag. jag mår redan dåligt och jag mår bara ännu sämre av såna. såna små saker kan knäcka mig totalt. kanske inte så bra att erkänna det, men så är det iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0