SHOPPING




bild 1: har varit på jakt efter en vit bikini ett tag nu. hitta en igår på bikbok som jag föll för direkt haha. tydligen va jag inte själv om det eftersom dom nästan var slut när jag kom dit idag. som tur va fann det 1 i min storlek kvar.
bild 2: förmodligen skolavslutningsklänning. den ser rätt ful ut, men den är skit snygg på. kanske lite för fin, men vafan :)

 

 

sen blev det också lite småsaker, solglasögon solbrillor vad säger man? hårgrejer och smycke.

 

nu ska jag plugga sjukt mycket svenska.
imorgon är det match :D


natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken storlek på bikinin har du?

2010-05-27 @ 18:26:56
Postat av: ewelina :)

asså den kläningen var grymt snygg!! VI HA!!!! :D<3

2011-03-15 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0