söndag 9/5

om 3 veckor ligger jag och solar. 3 veckor är långt :(


ted sov här inatt. vi somna runt 4 och sen vaknade jag typ halv 8 eftersom jag har blivit morgonmänninska. vi skjutsa hem han och sedan åkte jag på match med f96, vinst med 4-2 mot kumla, riktigt bra! dock va väl jag inte i mitt bästa skick, förmodligen för att jag fick så lite sömn. det va dåligt gjort av mig faktiskt.

nu försökte jag få med ted på ösk, men han skulle träna innebandy.
försökte med julia vappelin men hon kunde inte heller.
cazandra svarade inte så det blev inget med den saken.
lika bra för jag är så jävla trött asså.

nu ska jag ligga och lyssna på musik ett tag i min säng och sedan vid 17 åka och kolla damlagets match. 19 är det innebandy möte vilket innebär att jag missar gossipgirl, sug.


puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt sara för det jag ska säga nu, men ted är inte bra för dig. han har redan sårat dig massa gånger och kommer säkert göra de igen.

det ska vara du och charlie, hur klockrena var inte ni:O så jävla fina tsm och jag vet att det inte bara är jag som tyckte det utan alla andra också

så snälla var inte med ted, för din egen skull. och tänk om charlie vill ha dig tillbaka men så är du med ted nu:O det måste bli du och charlie igen, ALLA tycker det jag lovar

2010-05-09 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0