svar på kommentar

Anonym om everybody goes insane:
varför vill du inte känna kärlek? :o
hur är det mellan dig och charlie, pratar ni fortfarande?
så synd att ni gjorde slut.... :(


svar; jag känner att jag inte orkar det. kärlek. det är överskattat. man blir ledsen. sårad. jag vill försöka klara mig utan det ett tag eftersom jag är så beroende av det.

hur det är mellan charlie och mig vet jag inte vad jag ska svara på.. jag har verkligen försökt 'hålla kontakten' med honom, eftersom vi inte träffas utan att planera det. (vi går ju t.ex. inte på samma skola eller nåt sånt.) och eftersom jag vet hur roligt vi har tillsammans. vi har typ exakt samma intressen och så.
men han har inte varit så hjälpsam med det, vilket leder till att jag inte orkar bry mig heller. visst jag skulle kunna fortsätta höra av mig, men hur kul är det när han är helt ointresserad?
jag hade liksom hoppats på att vi fortfarande kunde vara vänner, men det va tydligen 'hejdå-jag-vill-aldrig-se-dig-igen' typ. jag förstår honom. men tycker fortfarande det är onödigt att bara kasta iväg en sån sak. en sån fin vänskap som det kunde ha blivit.


haha det blir alltid långa svar när det handlar om kärlek och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0