svar på kommentar

Anonym om godnatt!:
hörde att du åkte ur distriktslaget, hur känns det är du besviken/ledsen?

förstår inte hur du kunde göra det men.. jag tycker verkligen att du är grym iaf! :)



svar; jag är besviken och ledsen. eller det har alltid varit mitt mål att vara med hela tiden och så.. :(
men jag är ju inte "ute", blev bara inte uttagen till det här lägret. men mest är jag besviken på mig själv för jag har inte visat vad jag kan för dom. jag har bara spelat halv bra på alla läger och träningar och så... så det är liksom mitt eget fel ändå ju..



vinst med 4-2 härligthärligt. blev ett mål för min del också, inte så vanligt.
nu ska jag läsa och sen sova, inget plugg här inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0