svar på kommentarer

Postat av:

Verkar som att du har bytt umgänge lite, att gå från de du alltid va med förut som bara festar, till de som du är med nu och spelar fotboll. Är det mevetet eller har det bara blivit så?

svar: det är helt och hållet medvetet. inte för att jag inte tycker om mina andra kompisar, (absolut inte!) men jag vill verkligen satsa på fotboll nu och vill spela på helgerna och så.. och dom gör inte det, så därför är jag med dom som spelar :) men bara för det betyder det ju inte att jag aldrig mer kommer vara med dom andra. men jag kände bara att jag måste komma ur den grejen lite. för så jag har varit dom senaste 2 månaderna har inte varit bra.



Postat av:

tränar du typ för att få snygg kropp? (menar inte att du har ful kropp nu!!) asså tänker du på vad du äter och så?
verkar inte som att du håller på som alla andra som bara tjatar om beach 2010 hela tiden...
grym blogg!

svar: haha det gör jag faktiskt inte. jag äter ALLTID massa onyttigt, för att jag är sugen på det. okej jag har vissa dagar då jag försöker äta 'hälsosamt', men för det mesta blir jag alltid sugen på nåt och går och kollar i köket...
en sak jag har märkt är att det alltid är när man är själv och man har tråkigt som man blir sugen på allt sånt där, och går och hämtar något, typ kakor haha.. 
så både ja och nej. inte så hysteriskt som vissa tar det, jag bara äter när jag är sugen för det mesta :)




nu ska jag åka och träna :D
ett par bilder från dagen dyker upp sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0