the tears come streaming down your face

åh vi förlorade idag :( inte kul att kolla på heller, man vill bara spela då!
nu taggar vi imorgon då jag ska jobba som fan i skolan, jag vet inte varför men jag har börjat anstränga mig riktigt mycket nu sista tiden. det är faktiskt kul.

nehe nu blir det tidigt kväll så man är pigg imorgon

nu ska jag bara leta upp nån bild åt er, hahaha!



jag, gustav, cassie och mikaela




kan säga att jag är på topphumör och det är skönt!
det känns som att fotboll är allt nu, och den känslan har jag inte känt på ett tag, men förhoppningsvis är den tillbaka för att stanna. jävligt härligt


Kommentarer
Postat av: mikaela

gud va snygga vi är :D

2010-05-18 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0