tisdag 4/5

igår vann  vi matchen med 9-0, guld. jag va överlycklig för ett tag men allt det dåliga ska alltid smyga fram på ett eller annat sett. kom hem runt halv 9 och då kom han hit i nån timma. sedan efter att jag hade följt honom till bussen så sov jag.
idag är det tisdag och jag har precis duschat nu på morgonen och tvättat håret. borde vara glad men det är jag inte. vill åka ifrån det här landet typ nu, och det kanske ska ske också hihi... WIE!
fatta va skönt att slippa allt. alla.

nej nu ska jag sluta så att det här inte blir nåt emo inlägg.
ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

spelade du i damlaget eller 96 tjejerna ?=)

2010-05-04 @ 21:36:24
Postat av: Jonaskajsa

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 15:50:58
URL: http://jonaskajsa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0