turn the lights off

DAGEN

slutade halv 3. hade skön dag som fan.
kom hm runt 3 och satte igång att plugga till 6 typ.
gustav kom förbi bara sådär och hjälpte mig.

sedan vid 6 gick vi ut och mötte upp jonte, hem till gustav. upp till pizzerian och gustav käka.
jag blev sådär skrattanfallig som vanligt ni vet. (okej ni som känner mig, ni vet.) för härligt att komma bort från allt plugg. sen hade vi roligt hela kvällen, fram till 10 då jag tvingade mig själv att gå in och plugga igen.
tog ett rejält farväl av dom, eftersom vi inte kommer ses innan jag åker.
pluggade fram till 11.
och även fast jag har pluggat så mycket, så har jag knappt pluggat ett skit till noprovet imorgon. det får gå ändå!
har även engelska prov imorgon.


imorgon halv 5 ska jag träna med kif (ja galet kul!) så jag hinner nog inte uppdatera förens på kvällen.


nu kommer bilder på gustav och jonte och inte på mig för dom är på deras mobiler


gustav

gustav och en (rättså) nyrakad jonte
gustav igen
fotboll :D

här busade vi massa vill jag lova. man hade gräs överallt sen eftersom planen va nyklippt
jajajajajaja




godnatt
önska mig lycka till imorogn på min sista riktiga skoldag

julia vappelin är bäst och hon flyttar snart, nästan ännu bättre! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0