what about now?

ted kom förbi en snabbis förut. för att vara snäll, och för att hämta sin ipod som va här. sedan skulle han tillbaka till sina kompisar igen. fan då, jag ville inte att han skulle gå ju :)

fick ett förslag av cazandra att jag skulle åka hem till henne och hoppa studsmatta i regnet. blev ett nej från min  sida med tanke på min hosta som jag haft i typ 3veckor nu, vill ju inte bli sjuk.

så nu sitter jag här, med min fruktsallad, glass, data, musik och mjukiskläder. min mobil får inte heller glömmas, tur att man kan ha lite kontakt med omvärlden genom den iallafall.

nehe ska man gå och lägga sig kanske?






har ju lyssnat på den här låten tusen gånger förut, men det är först nu jag har lyssna på texten faktiskt. fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0