and we don't know how we got into this mad situation

i torsdags va jag poå stan och köpte hårfärg. gick en snabbis till carro på öppethus. carro är inget som jag funderat på, men det skadar ju inte att kolla.
vid 6 började jag jobba på gården. slutade halv 10 och då åkte jag hem. john kom vid 10 och stannade resten av natten. så bra.

fredag när jag kom hem så färgade jag håret. sen åkte jag till mellringehallen med emma och kollade när john spelade med distrikstlaget. efter åkte jag med honom hem till hans mamma.

lördag blev vi väckta vid 8 och sen åkte vi iväg till hallsberg där john hade match med div. 3. efter åkte vi hem igen och vid 2 kom mamma och hämta oss. var härnån timma och sen åkte vi till lillåhallen och kolla min match.
hem igen och gjorde massa kul.

idag ska jag inte göra ett skit. 16-18.30 är det distriktslagsträning, så ska bara vänta på den. 



  älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0