nothing to win and nothing left to lose

måndag spenderade jag i sthlm med världens bästa kille. på kvällen sov jag på gården.

tisdag kom hem från gården typ 7 på morgonen och då somnade jag direkt. 11 kom john och väckte mig. var med honom hela dagen och natten.

onsdag vaknade hos john. vi gjorde om hans rum, möblerade om, och det vart as bra faktiskt. sen runt 3 drog vi till marieberg för jag behövde köpa byxor. klockan 5 åkte jag mot lillån för lagmöte. segt. var klar runt 8 och då drog jag hem och sen kom john.

idag vaknade vi 9 och vid 11 drog han för han skulle jobba hela dagen. så nu ska jag städa min garderob. fan va kul. efter det ska jag väl träna lite, antingen springa eller cykla.






och har bestämt att jag ska börja uppdatera mycket mer nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0