confusion never stops

blir inte mycket till bloggande idag.
har träffat john. dagens bästa.
när han drog på träning så satte jag mig ner med en hel hög med plugg. coldplay hela kvällen. hur mycket kan man lyssna på dom utan att tröttna? 
pluggapluggaplugga, och ändå inte ett ord klokare. har noprov imorgon, fysik ljus & optik. och ögats alla delar vill inte sätta sig i minnet.

klarat av lite beting som jag blev skit nöjd med!!
spanska också, prov på fredag.

nu ska jag ge upp, (ja det har inte gått särskilt bra) och vandra mig mot duschen istället.



en bild från ettan, jag som står upp i mitten. söta miranda också<3




Kommentarer
Postat av: Miranda

åh herregud vilka tider haha

2010-10-06 @ 16:05:24
URL: http://mirandapojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0