just trying to think of something to do

om det vore så. nej här är det mycket att göra.
kan börja med att berätta om igår. spelade 3 matcher och det va kul! sen va jag hos john hela kvällen.
idag ska jag hinna med massa känns det som.  nu först laga mat, för att förbereda mig inför hemkunskapen imorgon då jag har 'praktiskt prov' om man kan kalla det så. kyckling ska det bli!
sen skulle jag plugga resten av dagen fram till 5 hade jag tänkt, men nu säger mamma att vi ska åka och köpa vinterjacka. jaha, och vad vill jag ha? ingen aning. fan blir stressad, vet inte vad jag vill ha för jacka.

jaja, vid 5 är det samling till match, borta mot kungsör. är så himla glad att jag blev uttagen till div 3 även fast jag inte tränat så mycket. kul ska det bli!



en innebandybild, svarthårig


får se om jag hinner uppdatera, kanske ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0