without a care

oj när bloggade jag sist?
hinner med så mycket känns det som! bara dagen idag har jag gjort en massa.

i fredags kväll hade jag det mysigt på gården. med rätt människor kan vilken kväll som helst bli bra!

lördag morgon åkte jag iväg på distriktsläger. va as kul. blev dock en förlust och en oavgjord match mot västmanland, men vad gör det? det är ju trots allt MIN prestation som spelade roll just då.
angående min prestation så gick det helt okej. inte jättebra, men okej.

kom hem söndag kväll då jag var helt slut. pluggning stod på schemat då, men vem orkade det?
istället åt jag godis och mös med min bästavän.


idag slutade jag 13.50. tog bussen direkt till min pojke. skrattade mycket. mamma kom klockan 5 och då övertalade jag henne att vi skulle åka till marieberg. sagt och gjort. jag var ute efter skor, men det hittades inga. fick med mig en tröja hem iallafall. nöjd.

 

pluggade so resten av kvällen. svårt. prov imorgon. kan cirka 40procent av det man ska kunna. hm...

 




imorgon är schemat fullt igen. precis som vi gillar det!


Kommentarer
Postat av: Jonas

YOU GO GIRL!

2010-10-12 @ 05:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0