cause everyday is gonna be alright

in the summertime. ja bondi beach är på. inga fel.
jag är frisk nu. john va här nyss men skulle på träning nu, vi hade krig typ och jag skrattade så himla mycket.
jag ska inte träna idag. ska vänta på idol. ingen är hemma, jättetråkigt. hoppas nån kommer snart.

på lördag har jag både distriktsuttagning till innebandyn eller va det är och fotbollsmatch. vad ska jag välja :o

äsch jävla skit inlägg




jag och erika. hahaha ser ut som att vi är sura på varandra :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

distriktsuttagning till innebandyn lungt

2010-09-07 @ 20:10:52
Postat av: olivis

jag tkr du väljer innebandyn, säsongen börjar ju nu och somsagt äre ju uttagning, lite viktigare kanske men du gillar ju fotboll mer så ;o

2010-09-07 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0