cause I don't even miss him

har haft fullt upp. livet rullar. skolan går bra. jag har bästa vännerna. jag gillar en kille som känner detsamma för mig. så förutom lite förkylning (ja, fortfarande) och äcklig mat i skolan så är allt på topp.
ska jobba typ en kväll i månaden så att vi kan åka till liseberg sen i vår. ja ett stort härligt gäng blir vi. 

ska sova. imorgon är det uttagning till 30truppen. får se hur det går. känns som att jag inte har spelat innebandy på jättelänge...


fick skolfotona idag. eller dom finns på datan. kan säga att jag blev otroligt ful. ser jätte tjock ut haha! a se för er själva




okej man ser inte mycket på det här sista. men tror nog ni ser mig iallafall




nu måste jag sova och ge allt imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0