celebrate, cause that's all I know

hinner inte träna. har alldeles för mycket att plugga. så får skippa höjdpunkten på dagen. lika bra eftersom jag har ont i halsen.

idag har vi gjort mycket. hunnit med både ett besök i skogen och matteprov, haft jävligt kul och dansat.
måste fortsätta nu, har lite engelska tills imorgon som jag ska kolla över och även en so debatt imorgon som känns väldigt viktigt. tror jag kan göra det på hyffsad snabb tid och kanske till och med hinner se lite idol. man kan alltid hoppas





från skogsbesöket, tagen från olivias blogg, förlåt!
men nu ser ni hur svarthårig jag är iallafall.


Kommentarer
Postat av: oliven

äääsch, ta på du bara :D

2010-09-15 @ 22:14:37
Postat av: cazandra

ser ut som jag petar i näsan

2010-09-17 @ 17:40:21
URL: http://cazandrajjohansson.blogg.se/
Postat av: LÖKEN

har du och john haft sex än? :D

du passar jättebra i svart hår!!!!!

2010-09-18 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0