like it's the last night of your life



halsduk check
mössa check
varma kläder check

ska alltså ge mig ut i kylan för att kolla min match.  lite idiotiskt kan tyckas eftersom jag är sjuk, men det hjälper ju inte även fast jag har sovit hela dagarna sista tiden.
efter matchen ska jag åka till min mormor, om jag inte mår skit. och världens bästa tjej ska följa med. saknar cazandra som fan. det är roligt med oss, för när vi inte träffas på några dagar och sen träffas eller pratar i telefonen eller så, då är vi jätte skrattiga. det hände häromkvällen när jag ringde henne. skrattade så att jag grät.
hörs ikväll då jag förmodligen ska träffa andrea och några till. vet inte exakt vilka hehe


hejdå


Kommentarer
Postat av: Sebastian :)

mycket mycket fin!:)

2010-09-08 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0