SOMMAREN 2010


Har du druckit tills du spytt? nej
Sårat någon? maybe
Förlorat en vän? inte va djag kommer på
Träffat nya människor? ja många  
Tagit droger? nehe
Haft en sommarflört? mer än en skulle jag vilja påstå... :( 
Gråtit? ja
Skrattat tills du kissat på dig? nej
Varit vaken en hel natt? ja
Solat? inte mycket alls
Badat? ja
Haft ett förhållande? ja
Gjort dig riktigt illa? nej
Kysst en främling? beror på vad som ränkas till främling
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
Skickat fel sms med flit? säkert HAHA
Suttit vid datan en hel natt? typ
Fått utegångsförbud? nej
Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? tror inte
Varit i slagsmål? nej, men skulle kunna slå ner en tjej som jag är as förbannad på fortfarande
Pussat någon utav samma kön? ja
Sjungit högt på ett berg? nej
Kysst någon i regnet? säkert, vet inte
Hållt på med någon du inte borde? haha JA
Tappat rösten? nästan
Varit på festival? nej
Gått upp i vikt? säkert
Gått ner i vikt? nej
Brännt dig? tror inte  
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej
Varit utomlands? ja
Gjort ett bra köp? ja
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nä
Haft skadeglädje? tror jag säkert
Sovit under bar himmel? nej
Vad kommer du sakna mest? saknar ett helt gäng av killar från norge
Har du svart ärligt på alla frågor? ja



haha värt test, jag skulle ju plugga???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0