your voice is all I need

är själv, så själv man kan bli. funderade på att ta hem några roliga själar, men orkar jag? nej. inte på långa vägar. efter en hel dag med bara massa innebandyspelning är min kropp helt slut. den skulle säkert inte vara det i vanliga fall, men som det är nu så har den ju inte rört på sig på typ 2.5 veckor. usch
trots att jag va lite otränad så gick det helt okej idag. och sen att det va skit kul ska väl nämnas också!

tänkte ta hit min kille och ha myskväll, men han skulle ju upp på deras breddläger imorgon. tidigt. typiskt. hoppas det går bra för honom iallafall.

as bra humör. funderar på frågestund, något ni skulle vilja?

nu; the notebook + popcorn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0