MÅNDAG 1 AUGUSTI





hej! har inte bloggat i helgen utan har verkligen tagit vara på min ledighet!
i fredags var jag med cazandra, line och olivia. vi kollade film och så här hos mig, sedan gick vi ut och mötte joel, kevin, alle och gustav och de följde med tillbaka hem till mig.
i lördags var jag hos john ett tag och senare på kvällen var vi alla tjejerna hos lollo och käkade. vi drog senare till robert där det var folk och ännu senare på kvällen drog vi tillbaka till lovisa med några.
igår var jag och kollade kif på behrn med mitt lag.

idag på jobbet så kolla vi paranormal activity 2, inte så jättebra faktiskt. har solat lite sen jag kom hem och om ett tag ska jag åka iväg på första innebandyträningen. fan va kul det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0