Here's the situation


hej! tänkte bara kika in lite snabbt och meddela att jag nu åker till kläppen i några dagar framöver.
har piercat mig idag haha. när jag skulle hämta mina skidor i förrådet så ramla min brors skidor ner på mig. och på nåt sett har jag nu fått ett hål över läppen rakt in mot tänderna. kan säga att det gör riktigt ont.

kvällen och natten igår (inatt) spenderade jag med mina underbara tjejer. bilder kan dyka upp snart kanske.

ha ett kul lov!





Anonym om we can make this last:
Hej kom du in på elit? :D rolig blogg!
Tack! blev första reserv på elit...

 

Anonym om we can make this last:
vad ska du gå på gymnasiet?:)
virginska :)

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0