if you'll never notice




2 nya


imorse testade jag för första gången på zumba och det var lika roligt som det ser ut! ett spinningpass blev det också, så är ganska slut nu.
har försökt att komma igång och plugga lite kemi men det går inge vidare. har en filmrecension att skriva också till en utav de bästa filmerna jag har sett, The Boy in The Striped Pyjamas. se den!
xo







Nathalie Holmer om maybe this is whats happen when a tornado meets a vulcano:
Vart har du köpt ditt skitsnygga skal? :)
det har jag tyvärr fått, så jag vet inte varifrån det kommer :/


ebba om In Those Jeans:
vart har du köpt dom där jeansen? skit snygga!!!! :)
tack! de kommer från gina tricot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0