SM

imorgon är det dags för sm i karlstad! borde sova nu egentligen, men som säkert alla gör på loven så har jag såklart vänt på dygnet. åh blir så trött på mig själv.

mycket har hänt de senaste dagarna, både line och min bror har fyllt år som exempel.
annars är jag så nöjd man kan bli med livet, inte så sugen på skola bara, men man ska inte klaga.



va så jävla fräsch i håret!

fina emma!



födelsedagsbarnet :)



annars då, vad har jag gjort? tränat, tränat och match. och däremellan spenderat en hel del tid med john. han färgade mitt hår idag också, välbehövligt! så himla bra kille!


kommer ju spendera de sista dagarna på lovet på sm nu, men uppdaterar med en massa bilder när jag kommer hem!


ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0