svar på massa kommentarer

johanna törnlund om kvällens planer:
är det nåt mellan dig och ted igen ?? :)
och vad har hänt med charlie ?? är ni inte tsm längre ? :( <3



svar; jag och charlie är inte tillsammans just nu. tror jag iallafall... har faktiskt ingen aning :( men nej det är inget mellan ted och mig. jag hoppas fortfarande på charlie såklart, att vi kan lösa dom problemen vi har just nu.




linn
om hemma:
jag vill jätte gärna läsa din blogg men ser knappt när du har grå text :( har dålig syn.. :(
din blogg är jätte bra iaf! och du är så grymt söt! :)



svar; oj asså jag önskar verkligen att jag kunde ändra men det kan jag inte.. :( eftersom jag har beställt designen så är det jättesvårt att ändra själv och jag fattar typ ingenting :( tyvärr!<3



mikaela om nu ska jag lämna er:
fan vad kul det var, tack för kvällen.
du äger<3
 

svar; ja så grymt roligt! du äger mikkis<3


Anonym om kvällens planer:
vem robert?:)



svar; robert gashemi :)







sen alla som frågar om mig och charlie, hoppas ni fick lite svar på era frågor från svaret på första kommentaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0