and I need you know

hallå. allt är bra, life goes on nivet.
igår sov jag ju hos alice med hanna också. drog och köpte massa godis och skit och bara myste. för underbara tjejer!
har tillbringat hela dagen med andrea, också en helt underbar människa asså! kom nyss hem och ska dra på talangträning om nån timma. ska möta julia innan.  tills dess ska jag bara chilla, har bara flängt runt överallt sista tiden känns som.
ikväll ska jag nog hem till cazandra. ted skulle tydligen göra något annat, men det gör inget för att umgås med cazandra är det bästa som finns! fast hon kanske skulle träffa en ikväll... men vi får se hur det blir.
aja hörs ikväll!



öööhhhhhhhhhhh?

HM Ä JAG SNYGG NU????

GRISNÄSA HHAHAHAHA JAG GILART! :D




Hoppsan om and I believed in everything you said to me:
Det Verkar som att du och tedinte träffas så ofta, varför?


svar: ja varför och varför, det har bara blivit så. vet inte, man har liksom annat för sig också. men hellre för lite än för mycket liksom. jag har hört att det är bra att längta.




anonym om and I believed in everything you said to me:
du är en av dom finaste människor jag sett..
ta ingen skit, för personer som du är inte värd det. din blogg är fin som attan, fortsätt så!

svar: tackar och bockar! det där behövdes! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0