tomorrow I'll be gone

hemma från marieberg. först skulle mamma och pappa in på mediamarkt och det sööööööööööög. nej jag gillar inte såna affärer och jag kan absolut ingenting om elektronik och allt det där. hann gå runt i affären ungefär 20varv innan dom var klara. köpte en kaffebryggare för typ 2000. hallå jag kunde väl fått dom pengarna istället eftersom vi redan har en helt okej kaffebryggare. onödigt. jaja ni ska få shoppingen senare, nu ska jag ut och springa sedan äta. kvällen tar vi också senare.




Anonym om HOME:
hahah var det många killar som var efter dig? :D kan tänka mig det ;)



svar; haha ja visst men ni vet ju att det är så på cuper. kände mig lite som nån staty eller nåt annat som folk brukar fota,  eftersom det kom fram massa och ville ta kort på mig. haha.
men som sagt så var jag faktiskt inte med någon kille, eftersom jag trodde det var så man gjorde i förhållanden.
sen var killarna jättebra också, dom sa att dom aldrig skulle göra något med mig eftersom jag hade kille. såna tjejer kanske det borde finnas. något att tänka på kanske. jag menar, man gör inte så mot kompisar liksom. 







CAZANDRA KOM HEM!!!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jennifer?

2010-07-19 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0