ask me and I'll answer

Anonym om we'll walk this road together:
hörde ett rykte bara, tror säkert inte att det är sant, men blev nyfiken och måste fråga..
har du dissat andreas ståhl? eller har ni varit på g? hehe<3


svar: jag börjar undra hur ALLT kan komma ut.
nja på g kanske inte stämmer, men vi 'höll på' ett tag. men det blev lite konstigt eftersom vi har varit vänner rätt länge.  och med det där att jag hade 'dissat' honom, så nja inte riktigt men lite kanske. asså det är svårt att förklara för er.
men vi kom fram till en sak, att när skulle vi hinna träffas? haha det skulle nästan vara helt omöjligt, kanske inte nu på sommaren men annars liksom. 


OCH JAG TYCKER ATT JAG BERÄTTAR JÄVLIGT MYCKET FÖR ER FAKTISKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0