I even did my hair for you

hemma efter en katastrof dålig match. usch och fy den glömmer vi!
blev förlust som ni kanske förstår och vi spelade riktigt dåligt, fick inte till någonting alls. efter blev det rätt mycket skäll men det tyckte jag behövdes. hoppas alla rycker upp sig och blir lite mer seriösa och taggade nu.

pratade med ted nyss och jag saknar honom väldigt mycket faktiskt..
nu ska jag titta lite på tv och somna framför den i min sköna säng.
ha det bra!




svar på kommentar

Anonym om svar på kommentar:

jag har inte riktigt fått klart för mig , är du och ted tsm eller inte ? ;)
hehe , bra blogg


svar; haha jag kanske har varit otydlig med det här i bloggen när jag tänker efter, har tänkt att alla ser det på facebook ändå hahahaha :D nä men ja, vi är tillsammans :)

och jag vet att det ni har frågat om bilder på honom / oss två tillsammans. dock har jag inga nya på honom, bara gamla sen förra gången vi var tillsammans, (vinter/våren 09) men jag slänger in en sån

här gick han i sjuan tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0