svar på kommentar

sugen på fotboll ! om lite svar på kommentarer:
hejsan sara ! jag har fattatde det som att du spelar fotboll i rynninge ik rätta mej om jag har fel! och jag är sugen på att börja spela har spelat fotboll förut och så men mitt lag fick en del problem så jag slutade! jag är 95:a, och det jag vill veta ärdå är det bra på era träningar är det snälla tjejer i laget, och så! och så spelar ni väl också 15-18 eller ni kanske ska börja med det? och jag skulle tycka det va jätte kul att börja. och kan inte du säga vilka 95 och 94 som du tycker är riktigt duktiga jag förstår om du tycker att alla är bra ! men skulle bara vara kul att veta några namn och se om jag känner igen dom,och är dom snälla dom som är äldre ?!
skulle vara jätte kul med svar !:D



svar; alla i laget är jätte snälla och jag tycker att vi har ett grymt härligt lag :D
nja vi har inte spelat 15-18 förut, (har varit ett rent 95lag förut) men vi ska börja med det nu till utesäsongen så då blir vi med 94orna samt 93. precis som du säger så är alla bra men kan ju säga några som går i laget iallafall, men det har ingenting att göra med hur bra man är.
julia vappelin, alice fondelius, ellen leijen, embla wiberg ja orkar inte skriva alla hehe.
men du kan ju jättegärna komma på nån träning och testa hur du tycker det verkar.
vore ju bra om man fick veta vem du är också hehe, så hör gärna av dig igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många gånger i veckan har du och charlie sex?

lite som dagens fråga :P

2010-03-02 @ 17:36:56
Postat av: Anonym

pluggar du mycket eftersom du har så bra betyg? du måste ju plugga för att få så bra

2010-03-02 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0