svar på kommentar

Anonym om söndag 9/5:
förlåt sara för det jag ska säga nu, men ted är inte bra för dig. han har redan sårat dig massa gånger och kommer säkert göra de igen.
det ska vara du och charlie, hur klockrena var inte ni:O så jävla fina tsm och jag vet att det inte bara är jag som tyckte det utan alla andra också
så snälla var inte med ted, för din egen skull. och tänk om charlie vill ha dig tillbaka men så är du med ted nu:O det måste bli du och charlie igen, ALLA tycker det jag lovar


svar: förlåt men jag är jävligt trött på att höra det här om att "ted är inte bra för dig". varför inte? jag har varit väldigt nere sista tiden, men att vara med honom har gjort mig glad. hur kan han då vara dålig för mig?
när har han sårat mig? okej det var han som gjorde slut förra gången vi var tillsammans, (ca 1år sen) men man måste ju få göra slut haha? :)

sen det här med charlie, ja det kanske är rätt osmart att vara med ted nu, för det innebär att det ALDRIG kommer bli jag och charlie igen. men det hade det säkert inte blivit ändå, så varför ska jag bara gå och vänta? nej jag är faktsikt väldigt trött på att vänta. jag väntar inte på någon. jag tänker inte slösa bort mitt liv på att vänta på charlie när han förmodligen aldrig kommer tillbaka till mig.
så jag tänker inte vara ledsen mer. jag ska göra mitt liv och min sommar till den bästa! även om den inte kommer innehålla charlie.
charlie är speciell, men vafan det finns säkert tusentals killar som är speciella. så det finns ingen anledning att gråta mer över honom nu.



shit nu skrev jag väldigt mycket..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om ted? jag vet ingenting om honom så det vore kul :)

2010-05-09 @ 22:57:21
Postat av: Anonym

vad menar du med att charlie var speciell? :)

2010-05-11 @ 10:53:20
Postat av: aczel

riktigt grymt och starkt svar sara!

2010-05-11 @ 18:48:33
Postat av: felicia

funkar nog bäst om du själv väljer vem du vill vara med och det behöver ju ingen annan lägga sig i =)

2010-05-11 @ 19:43:09
URL: http://nittiofyra.devote.se
Postat av: Anonym

snällt skrivet mot charlie

2010-05-11 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0