svar på kommentar

Anonym om svar på kommentar:

kan du inte berätta lite om ted? jag vet ingenting om honom så det vore kul :)


svar: verkar som mycket handlar om just mig och ted nu. men absolut kan jag göra det.
hm vad ska jag säga?
han går på min skola, det var så vi träffade varandra första gången.
vi var tillsammans förra vintern/våren.
han är riktigt rolig att vara med!
han är 94. blond. den första jag var kär i på riktigt.
vad mer kan jag säga? :)
är riktigt usel på att beskriva personer asså!

fråga på om det är nåt mer ni undrar :)


godnatt!


Kommentarer
Postat av: Heej

Vem tycker du är snyggast av alla killar i alla klasser du måste säga en kille i varje klass från 7a till 9f

2010-05-10 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0